Mesures per un servei de restauració segur

Sense categoria

Mesures per un servei de restauració segur

La formació dels equips ha estat un dels punts essencials en el nostre pla de reobertura dels restaurants menu&menu i menu&brasa. En els dies previs a la posada en marxa del servei, els professionals dels establiments han seguit una sessió formativa amb l’objectiu de conèixer les mesures de neteja, salut i higiene que pretenen garantir la seguretat dels clientes, des que entren al restaurant fins que en surten, així com la del propi equip.

  • Servei de restauració amb consum en l’establiment, tenint en compte un reajustament de l’aforament de l’establiment, tant en el seu espai interior com a terrassa.
  • Servei de menú diari en modalitat de take away, amb possibilitat de recollida al restaurant, sense entrar en contacte amb el client.
  • Implantació de dispensadors d’hidrogel per als clients abans d’accedir a l’establiment.
  • Distància mínima de dos metres entre clients, equip i proveïdors.
  • Distància mínima de separació entre taules i disposició de les cadires evitant el cara a cara.
  • Comunicació de menú diari en pissarres, perfil d’Instagram i pàgina de Facebook.
  • Buffet assistit per evitar la manipulació directa de clients d’aliments i estris.
  • Promoció de mitjans de pagament per targeta, evitant el cobrament en efectiu.
  • Utilització d’uniformes i EPIS, amb mascareta i pantalles.
  • Mesures extremes en la manipulació d’aliments.
  • Límit de la zona de recepció d’aliments i lliuraments de proveïdors.
  • Neteja freqüent de superfícies, mostradors, poms, mobiliari i objectes que toquem amb les mans amb una solució desinfectant adequada.
  • Neteja i desinfecció de la vaixella a 82ºC al rentaplats.
  • Ventilació per assegurar una renovació de l’aire suficient.