Sense categoria
Mesures per un servei de restauració segur
Publicat el 12/05/2020
La formació dels equips ha estat un dels punts essencials en el nostre pla de reobertura dels restaurants menu&menu i menu&brasa. En els dies previs a la posada en marxa del servei, els professionals dels establiments han seguit una sessió formativa amb l’objectiu de conèixer les mesures de neteja, salut i higiene que pretenen garantir la seguretat dels clientes, des que entren al restaurant fins que en surten, així com la del propi equip.
- Servei de restauració amb consum en l’establiment, tenint en compte un reajustament de l’aforament de l’establiment, tant en el seu espai interior com a terrassa.
- Servei de menú diari en modalitat de take away, amb possibilitat de recollida al restaurant, sense entrar en contacte amb el client.
- Implantació de dispensadors d’hidrogel per als clients abans d’accedir a l’establiment.
- Distància mínima de dos metres entre clients, equip i proveïdors.
- Distància mínima de separació entre taules i disposició de les cadires evitant el cara a cara.
- Comunicació de menú diari en pissarres, perfil d’Instagram i pàgina de Facebook.
- Buffet assistit per evitar la manipulació directa de clients d’aliments i estris.
- Promoció de mitjans de pagament per targeta, evitant el cobrament en efectiu.
- Utilització d’uniformes i EPIS, amb mascareta i pantalles.
- Mesures extremes en la manipulació d’aliments.
- Límit de la zona de recepció d’aliments i lliuraments de proveïdors.
- Neteja freqüent de superfícies, mostradors, poms, mobiliari i objectes que toquem amb les mans amb una solució desinfectant adequada.
- Neteja i desinfecció de la vaixella a 82ºC al rentaplats.
- Ventilació per assegurar una renovació de l’aire suficient.